Drama Bahagia Kasihmu Episode Full Online

Drama Bahagia Kasihmu Episode Full Online. Tonton dan download drama adaptasi novel ‪‎Bahagia Kasihmu‬ karya Fatin Nabila, penulis novel  Setia Hujung Nyawa yang ditayangkan pada Slot Akasia TV3. Lakonan Fezrol Khan, Eyka Farhana serta ramai lagi.

Drama Bahagia Kasihmu Download Online
Drama Bahagia Kasihmu


Drama Bahagia Kasihmu Episod Full TV3 Online

Kenangan masa silam yang mendera perasaan menyebabkan Tasnim sentiasa berada dalam situasi gelisah. Jesteru, Tasnim tidak berani mencintai dan dicintai. Tasnim sentiasa sedar di mana beliau berpijak dan di penjuru mana beliau berdiri.

Kehadiran Zarul, memang tidak diduga. Tanpa sedar, lelaki tersebut menjadi watak penting dalam hari-hari Tasnim. Beliau seolah terikat dengan jejaka tersebut. Hendak menjauh, namun menjadi makin dekat pula. Dalam diam, sedetik rasa mula berputik dalam jiwanya.

“Awak merupakan gadis yang berjaya membuka pintu hati saya. Siapa pun awak di masa lalu, saya tidak kisah.Benarkan saya bahagiakan awak.”

Tasnim terkedu mendengar ayat yang dilontarkan oleh Zarul. Perkenalan mereka tidak pernah dirancang dan tanpa salam. Lalu, begitu mudahkah Zarul melafazkan kata cinta?

Kata pujangga, apabila hati mula disinari cahaya cinta, sinarnya akan mampu dibaca pada seri wajah. Beginilah hebatnya kuasa cinta. Jesteru, wajarkah Tasnim menolak hakikat sebuah kehidupan?

Hakikatnya, cinta adalah permulaan sebuah derita. Dibayar dengan linangan air mata walaupun belum tentu mendatangkan bahagia sekelip mata.

Pergilah cinta, jika itu mampu mengembalikan kebahagiaan dalam kehidupan. Biarkan sahaja bahagia kasih tersebut berlalu, kalaulah itu harga sebuah kepahitan yang mesti dibayar. Biarlah rindu yang ada terus tersimpan dalam lipatan memori cinta.

0 Response to "Drama Bahagia Kasihmu Episode Full Online"

Post a Comment