Drama Mr Donat Karamel Episode Full Online

Drama Mr Donat Karamel Episode Full Online. Tonton dan download drama adaptasi novel Mr Donat Karamel karya Hanny Esandra siaran TV3 JS Pictures. Hero & Heroin.

Drama Mr Donat Karamel Online
Mr Donat Karamel


Drama Mr Donat Karamel TV3 Episod Full

Sinopsis, Kisah seorang novelis Anggun Qairah yang bekerja sebagai seorang menulis dan makan donat karamel di sebuah kafe. Setiap hari tanpa jemu,  beliau duduk di situ mencurahkan ilham.

Suatu hari beliau bertemu dengan Faiq Faiqal secara tidak sengaja dalam satu kemalangan kecil yang merosakkan segala khazanah pentingnya. Komputer riba dan cermin mata hancur digilis kereta. Akibat rasa simpati, Faiq menolong beliau dan menggantikan 2 barang penting miliknya itu namun beliau yang sedang rabun, tidak dapat mengenalpasti siapa lelaki yang melanggarnya.

Sejak kejadian itu, Faiq menjadi gila bayang. Dia merupakan CEO Design Dynamic Berhad telah mengambil jalan dengan turun pangkat sebagai pelayan di Kafe Donat Karamel hanya kerna mahu mendekati gadis idamannya (Anggun ) dengan menyamar sebagai pemuda bernama Rafiqi. Rafiqi mula memasang strategi dengan  berpura-pura meminati semua karya garapan Anggun.

0 Response to "Drama Mr Donat Karamel Episode Full Online"

Post a Comment