Cara Lemonbaton Kebaikan Untuk Bayi Dan Kaedah Buat

Cara Lemonbaton Kebaikan Untuk Bayi Dan Kaedah Buat.  Apakah bahan dan bagaimana langkah yang betuk untuk menggunakan kaedah lemonbaton bagi mengubati bayi daripada serangan batuk dan selesema? Ikuti panduan dibawah :

Lemonbaton Kebaikan Kaedah Guna Bagi Baby
Lemonbaton Ubat Selsema Dan Batuk Bayi


Lemon Baton Manfaat Untuk Baby Dan Cara Guna 

Okey untuk ibu ibu yang ada anak berusia bawah setahun biasanya jika selsema atau batuk tidak digalakkan ambil ubat-ubat klinik. Jadi, saya dah 2 kali guna cara ini bila anak saya kena batuk dengan selsema.Memang Alhamdulilah sangat berkesan.

Minggu lepas sudah empat hingga lima hari berterusan saya mandikan anak saya pagi pakai lemon ini. Air suam dan sebiji sahaja lemon yang dah dihiris hiris. Hendak lagi selamat buang biji yang ada dalam lemon tersebut kemudian perah dalam air suam mandian bayi. Kalau boleh sebiji lemon sahaja sudah memadai.Siapa yang kaki beli buah lemon mesti tahu la harga buah ni macamanakan.

Cara Mandikan Bayi Pakai Kaedah Lemon Baton

Cara mandian pulak, korang rendamkn badan baby dalam air lemon yang dah disediakan  ala-ala spa gitu dia brsantai.saya sental lemon tu dekat tapak kaki dia rambut dia. Fuhh rasa segar dan wangi sangat. Bagi kaedah lemon bath ini saya tidak gunakan sabun langsung kerana nak lagi cepat berkesan.

Cuba lah ye, memang Alhamdulilah batuk anak hilang serta hingus pun tiada. Tips untuk tak nak bagi hingus anak anda meleleh saya sapu kunyit di keliling hidung dan memang Alhamdulilah langsung tidak mngalir keluar.

Semoga perkongsian tentang tips untuk mengubati batuk dan selsema baby dengan berkesan menggunakan kaedah lemon baton dapat memberi anda sedikit manfaat. Jangan lupa bantu kami sebarkan maklumat ini dengan klik pada simbol g+1 atau sebarkan di laman-laman sosial milik anda. Terima kasih

0 Response to "Cara Lemonbaton Kebaikan Untuk Bayi Dan Kaedah Buat"

Post a Comment