John Terry Kekal di Chelsea Sehingga Penghujung Kempen 2015/16

Kelab bola sepak Chelsea gembira untuk mengumumkan bahawa John Terry telah menandatangani kontrak baru,sehingga ke penghujung kempen 2015/16.

Sejak debutnya pada tahun 1998, Capten Chelsea Fc tersebut telah membuat penampilan ke 661,pemain pertahanan itu juga menjaringkan 63 gol sepanjang kariernya.1 Mac beliau membawa nama Chelsea memenangi Capital One ke 13 & pertama untuknya.

"saya amat gembira untuk telah menandatangani lanjutan kontrak saya dengan Chelsea. Selepas menambah satu lagi trofi utama ke koleksi saya bulan ini saya berharap diri saya, pemain dan Pengurus boleh terus membawa kejayaan kepada kelab kami.Bermain untuk kelab yang hebat ini membuatkan saya begitu bangga.Dan seperti yang selalu saya ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat yang terus-menerus telah menyokong saya.'katanya

Dalam pada itu,Jose Mourinho berkata: ' kontrak baru ini adalah untuk dirinya dengan "Terima Kasih".Ia adalah kerananya.Beliau adalah Legend. Saya gembira bahawa dia benar-benar layak menandatangani kontrak baru selepas musim ini dimana beliau pun telah memainkan 40 perlawanan musim ini.'

Lagend Chelsea Forever
John Terry

0 Response to "John Terry Kekal di Chelsea Sehingga Penghujung Kempen 2015/16"

Post a Comment