Cara Berkesan Menghilangkan Love Bite

Tips Panduan Bagaimana Cara Menghilangkan Kesan Lovebite Bagi Pasangan Yang Telah Berkahwin. Bagaimana cara untuk menghilangkan lovebite secara berkesan dan mudah ?. Sila ikuti perkongsian tentang bagaimana hendak menghilangkan bekas love bite dibawah :

Cara Berkesan Menghilangkan LoveBite
Hilangkan Love Bite

Cara Mudah Menghilangkan Love Bite

Dibawah merupakan lima petua untuk menghilangkan gigitan love bite yang terdapat pada anggota tubuh badan anda.

Cara Hilangkan Love Bite Menggunakan Panadol

Ambil sebiji panadol dan hancurkan dengan sedikit air. Kemudian, sapu pada tempat yang mempunyai love bite dan biarkan dalam masa sepuluh hingga lima belas minit atau sehingga penadol yang telah disapu itu kering. Selepas itu, bersihkannya menggunakan air.

Cara dan Petua Hilangkan Love Bite Pakai Eye Mo

Jika lovebite masih kelihatan warna kemerah-merahan, sapukannya dengan sedikit cecair eyemo atau ubat pencuci mata  di kawasan tersebut. Biarkan dalam tempoh beberapa minit.

Cara dan Tips Hilangkan Love Bite Gunakan Air Batu

Selain itu, anda juga boleh menggunakan ais atau air batu untuk menghilangkan kesan lovebite. Sila sapukan beberapa ketul air batu dikawasan love bite, nanti ianya akan semakin pudar dan hilang.

Cara dan Kaedah Hilangkan Love Bite Menggunakan Bawang Putih

Kalau cara yang dikongsikan diatas tidak berhasil, sila cuba pakai bawang putih pula. Ambil seulas bawang putih dan belah dua. Selepas itu, gosokkan perlahan-lahan pada kawasan gigitan love bite sehingga pudar warnanya.

Cara Betul dan Mudah Menghilangkan Love Bite

Jika love bite masih lagi kelihatan terutama ditengkuk, tutupilah ianya dengan kain tudung agar tidak ternampak oleh orang lain.

Diharap perkongsian tentang Bagaimana Cara Mudah Untuk Menghilangkan Love Bite diatas dapat membantu anda dalam menjaga aib suami isteri. Sekian.

0 Response to "Cara Berkesan Menghilangkan Love Bite"

Post a Comment