Melayu Nakal Main Dengan Tiga Perempuan

Video 3gp Rakaman CCTV Melayu Nakal Pembantu Klinik Main Dengan Tiga Perempuan. Peringatan, untuk golongan dewasa sahaja. Amaran keras kepada kanak-kanak yang  masih tidak bersunat ataupun baru sahaja bersunat kerana ianya dikategorikan sebagai 18SX dan mengandungi aksi dan  kelucahan melampau.

Klip3gp Melayu Nakal
Melayu Nakal

Melayu Nakal Pembantu  Makmal Klinik

Ali merupakan seorang pembantu klinik. Beliau ingin berkahwin. Namun, beliau dalam dilema kerana terpaksa memilih satu daripada tiga wanita yang dicintainya. siapa yang paling baik dan sempurna untuk jadi bakal isterinya. Maka Ali pun memasang satu strategi. beliau memberi setiap seorang wanita tersebut wang sebanyak sepuluh ribu ringgit tepat bagi setiap seorang dan lihat apa yang mereka akan buat dgn duit tersebut.

Perempuan Nakal Barang Baik

Wanita pertama telah membuat total-makeover. Dia pergi ke salon kecantikan, set rambut, buat facial treatment. Kemudian pergi pula ke pusat perapian terperinci untuk mencantikkan lagi tubuhnya. Selebih nya dia belanjakan dengan membeli baju yang seksi dan bergaya. Dia ada bagitahu dekat Ali bahawa dia ambil tindakan tersebut kerana dia cintakan Ali dan sanggup mengorbankan segala-galanya demi kelihatan menarik di depan mata Ali. Ianya membuatkan Ali berasa kagum dan terharu.

Melayu Nakal Awek Nakal Pasaraya

Wanita kedua menghabiskan wang yang diberikan Ali dengan membeli hadiah kepada Ali. Dia beli set golf club baru, telefon baru, XBOX 360, laptop keluaran terbaru dan tidak lupa juga suit Calvin Klein untuk Ali. Semasa dia memberi hadiah-hadiah tersebut kpd Ali, wanita itu berkata kerana terlalu sayangkan Ali, dia sanggup belanjakan semua RM10,000 tu untuk Amin kerana terlalu sayang kan Ali. Sekali lagi, Ali berasa kagum dan terharu.

Gadis Melayu Nakal Awek Kerja Bank

Wanita ketiga pula telah melaburkan separuh dari RM10,000 yang diberikan ke dalam stock market, selebihnya ke dalam Amanah Saham Berhad. Pelaburan saham wanita tersebut meningkat naik dan wanita itu menerima wang berkali ganda dari RM10,000 tersebut. Wanita itu kemudian memulangkan balik wang RM10,000 tersebut kepada Ali dan laburkan wang yang selebihnya dalam akaun bersama  antara mereka berdua. Wanita itu beritahu Ali kerana dia terlalu cintakan Ali, dia mahu membina masa depan dengan melaburkan wang yang dihadiahkan Ali ke jalan yang betul dan menguntungkan demi masa depan. Dia mahu melihat mereka dan anak-anak hidup senang. Ternyata, ianya telah membuatkan Ali berasa sangat kagum dan terharu.

Ali memikirkan wanita yang mana satu harus dipilihnya di antara ketiga-tga wanita itu.

Akhirnya, Ali mengahwini wanita yang kedua kerana teteknya paling besar antara ketiga-ketiga mereka.

Sekian terima kasih. Kisah dan tauladan

sumber:fb

0 Response to "Melayu Nakal Main Dengan Tiga Perempuan"

Post a Comment