Syarat Dato Seri Vida Qu Puteh Untuk Taja Pasukan Kelantan

2 Syarat Dato Seri Vida Qu Puteh Untuk Taja Pasukan Kelantan. Seperti sedia maklum, pasukan Bola Sepak Kelantan kini sedang dilanda krisis kewangan dalam menempuhi liga bola sepak Malaysia yang akan berlangsung tidak lama lagi. Jesteru, pihak pengurusan bertungkus lumus mencari penaja untuk membolehkan pasukan yang turut dikenali sebagai The Red Warriors ini mampu beraksi dalam arena bola sepak tempatan.



2 Syarat Qu Puteh Taja The Red Warriors

Jesteru, pihak pengurusan bertungkus lumus mencari penaja untuk membolehkan pasukan yang turut dikenali sebagai The Red Warriors ini mampu beraksi dalam arena bola sepak tempatan. Dan, salah satu pihak yang menawarkan penajaan kepada Persatuan Bola Sepak Negeri Kelantan datangnya dari pemilik perniagaan kosmetik yang terkenal di Malaysia iaitu Pamoga Que Puteh Barulah Puteh.



Syarat Pamoga Taja Kelantan

Namun, khabar angin bertiup kencang tentang syarat-syarat yang perlu dipenuhi sebelum jutawan kosmetik, Dato Seri Vida menaja pasukan bola sepak Kelantan. Syarat- syaratnya berbunyi :

1. Stadium Sultan Muhammad IV dicat kepada warna meraj jampu kerana ianya mampu memberi kelainan kepada penyokong bola sepak Kelantan.

2. Nama pasukan ditukar kepada Pamoga Qu Puteh The Red Warriors

Reaksi Komen Penyokong The Red Warrior

Dibawah merupakan komen-komen yang diambil di laman sosial dari peminat bola sepak Kelantan setelah mengetahui berita ini.

1.  Lepas ini takdelah The Red Warriors doh, Pink Warriors Pulok..Haha
2. Saya rasa mende ni adik, waso dio kito nok cari hak penajaan yg terbaek, tak perlulah saya nak ulas panje.Jawapan dah ada.
3. Slogan kena tuka jugo lah Qu Gomo Kelate Qu Gomo.

0 Response to "Syarat Dato Seri Vida Qu Puteh Untuk Taja Pasukan Kelantan"

Post a Comment