Drama Meh Sandar Pada Aku Episod Full

Drama Meh Sandar Pada Aku Episod Full. Tonton dan muat turun drama adaptasi novel Meh Sandar Pada Aku siaran TV3 slot Dahlia.

Drama Meh Sandar Pada Aku Online
Drama Meh Sandar Pada Aku


Drama Meh Sandar Pada Aku Full Episode

Orang cakap, tak kena maka tak cinta. Tapi jika dah kenal, asyik hendak menyakitkan hati nak buat apa? -Afnan Tasneem

Beliau, gadis yang jujur, ceria namun kadangkala lurus bendul tidak bertempat. Kedatangannya di institusi penyelidikan itu hanya bagi memenuhi syarat kredit yang diperlukan untuk menyempurnakan pengajian di peringkat ijazah. Beliau ingat latihan industri hanya sekadar bekerja sambil menimba pengalaman awal sebelum menempuhi alam pekerjaan yang sebenar. Rupa-rupanya tidak.

Berhadapan dengan spesies lelaki terancam yang macam bagus macam penyelianya itu membuatkan hatinya sentiasa terasa panas. Buat ini tidak kena, buat itu tak kena. Langsung tak ada gaya sedang menjalani internship. Selalu kena buli,  Penyelianya hanya pandai bagi arahan, tapi tunjuk ajar memang tak pernah ada. Matanya pula langsung tak beralih dari skrin komputer setiap kali berkata-kata. Macamlah bagus sangat.

Bagaimanakah pengakhiran kisah Afnan Tasneem? Mampukah dia mengharungi tempoh praktikal di bawah seliaan lelaki tersebut dengan jayanya?

> Tonton Drama Meh Sandar Pada Aku Episod Penuh Online

0 Response to "Drama Meh Sandar Pada Aku Episod Full"

Post a Comment