Cara Mengikuti Kursus Asas Haji Tabung Haji

Cara Mengikuti Kursus Asas Haji Tabung Haji Walaupun Belum Tiba Giliran Haji. Sukacita dimaklumkan bahawa sesiapa yang ingin turut serta dalam Kursus Asas Haji (KAH ) Lembaga Tabung Haji walaupun belum terpilih untuk menunaikan haji adalah seperti berikut :

Cara Ikut Kursus Haji Tabung Haji
Panduan dan Cara Mengikuti Kursus Asas Haji Tabung Haji


Bagaimana Memohon Ikuti Kursus Asas Haji Terpilih Menunaikan Haji

Untuk pengetahuan, Kursus Asas Haji adalah terbuka bagi semua orang awam dan ianya boleh diikuti dalam tempoh bulan Rabiulawal hingga  Jamadilakhir. Pendaftaran Kursus Asas Haji boleh dibuat di masjid atau surau yang terlibat pada tarikh Kursus Asas Haji dimulakan.

Akan tetapi, Kursus Haji Intensif dan Kursus Haji Perdana hanya dikhaskan untuk bakal haji yang terpilih mengikut senarai yang dikeluarkan TH Tabung Haji untuk mengerjakan fardhu haji pada tahun haji semasa.

Mohon bantu kami menyebarkan maklumat tentang Cara Mengikuti Kursus Asas Haji Bagi Yang Belum Tiba Giliran Haji kepada yang lain dengan klik pada simbol g+1 dibawah atau sebarkan dilaman-laman sosial milik anda. Kerjasama anda dalam membantu adalah sangat dihargai. Sekian.

0 Response to "Cara Mengikuti Kursus Asas Haji Tabung Haji"

Post a Comment