Drama Kau Aku Kita Episod Full Online

Tonton Drama Kau Aku Kita Episod Full Online Download. Kau, Aku, Kita sebuah drama adaptasi novel karya Orkid Edyliyne yang ditayangkan menerusi slot Lestary TV3. Lakonan Syarul Ridzwan & Janna Nick. Drama Kau, Aku, Kita merupakan terbitan JS Pictures arahan Azman Hj Yahya atau Jinggo dan skrip oleh Rehal Nuharis.

Drama Kau Aku Kita Online Download
Drama Kau Aku Kita Online


Kau Aku Kita Full Episode Online

Sinopsis Novel Kau Aku Kita.Iman Firdaus nama yang dikongsi oleh dua insan yang berlainan jantina , seorang lelaki dan seorang perempuan. Mampukah mereka untuk hidup bersama? Iman Firdaus atau Iman Aus, seorang bintang filem yang terkenal namun tidak pula dikenali  Iman Firdaus atau nama pendeknya Iman. Ini kerana, rumah Iman tiada televisyen untuk dia kenal siapa Iman Aus.

Dipendekkan cerita, suatu hari mereka berkahwin dan hidup sebagai suami isteri. Kedua-dua mereka mempunyai agenda tersendiri untuk berkahwin. Iman Aus kerana ayahnya inginkan dia berkahwin, manakala Iman untuk senangkan hidup adik-adiknya. Lalu bermulalah cerita Kau Aku Kita.

Watch Online Dan Download Drama Kau Aku Kita Full Episode

0 Response to "Drama Kau Aku Kita Episod Full Online"

Post a Comment