Melayu Nakal Budak Felda Main Dengan Buaya

Melayu Nakal Budak Felda Main Dengan Buaya. Melayu boleh budak felda buat projek main dalam kolam. Peringatan, mengandungi unsur 18 tahun dan kebawah.

Melayu Boleh Budak Felda
Buaya Dalam Kolam

Melayu Nakal Budak Felda

Minggu lalu di salah perkampungan di felda diadakan projek pertandingan terjun ke dalam kolam yang dipenuhi dengan buaya. Hadiah yang ditawarkan leh pihak penganjur adalah sangat lumayan iaitu sejuta ringgit Malaysia. Walaupun hadiahnya sangat lumayan namun tiada seorang pun penduduk kampung tersebut yang ingin mencuba nasib. 

Oleh itu, penganjur telah mengambil keputusan untuk menaikkan jumlah wang yang ditawarkan kepada satu setengah juta ringgit Malaysia. Namun, masih lagi tiada yang berani untuk terjun. Jesteru, hadiah wang tersebut dinaikkan lagi kepada dua juta ringgit Malaysia. Masih lagi tiada sesiapa yang berani. 

Melayu Nakal Main Dalam Kolam

Jesteru, pihak penganjur telah bersetuju menggandakan wang tersebut kepada empat juta ringgit. Tiba-tiba, terdengar bunyi merecik air yang kuat diikuti tepukan dan sorakan oleh orang ramai. Tidak lupa juga kepada yang beristigfar dan mendoakan keselamatan pemuda tersebut.

Tanpa di duga dengan gaya renangan yang luar biasa, gaya kupu kupu, gaya bebas, kuak lentang,dan bermacam gaya lagi yang telah ditunjukkan sehinggalah pemuda tersebut berjaya berenang kembali ke tepi kolam pertandingan dengan jayanya. Semua buaya yang terdapat di dalam kolam tersebut tidak sempat berbuat apa-apa disebabkan pemuda itu terlalu laju.

Aksi Panas Di Dalam Kolam Bersama Buaya

Tiba sahaja di tepi kolam, pihak penganjur telah datang kepadanya untuk bertanyakan samada beliau mahu hadiah tersebut dalam bentuk cek atau wang tunai?. Dalam keadaan yang mengah, lelaki itu menjawab..."Aku tidak mahukan hadiah apa-apa. Aku hanya mahu  mencari haram jadah yang mana berani tolak aku ke dalam kolam tadi.

0 Response to "Melayu Nakal Budak Felda Main Dengan Buaya"

Post a Comment