Abang Long Fadil 2 Full Movie Online

Tonton Abang Long Fadil 2 Full Movie Online. Tonton dan muat turun Abang Long Fadil 2 terbitan Skop Production & Astro Shaw. Barisan pelakon terdiri daripada  Zizan Razak, Syamsul Yusof, Shuib Sepahtu, Achey Bocey, Wak Doyok dan ramai lagi artis terkenal tanah air.

Abang Long Fadil 2 Movie

Abang Long Fadil 2 Tonton Online 

Sinopsis filem Abang Long Fadil 2. Masih mengekalkan Zizan selaku watak utama dan juga menampilkan Aaron Aziz, Kamal Adli, Soffi Jikan, Syamsul Yusof serta Tauke Raja Lawak

Filem ini berkisarkan tentang kehidupan Fadil selepas sahabat baiknya Malek dikenakan hukuman penjara selama 5 tahun. Beliau sudah tidak mahu lagi campur tangan dalam dunia gengster dan ingin bebas dari geng Shark, namun beliau perlu melaksanakan tugasan terakhir sebagai hadiah untuk layak.  membebaskan diri daripada kumpulan samseng.

Shark, musuh kepada Malek tidak senang dengan Fadil, oleh itu Shark membuli Fadil dengan memberikan tugasan yang dianggap tidak boleh diterima akal dan sukar untuk dilaksanakan bagi semua gengster-gengster di Kuala Lumpur dalam menakluk kawasan Kampung Berani.

Pelbagai kejadian telah terjadi dalam percubaan Fadil menawan Kampung Berani. Secara tidak sengaja, Fadil telah terjumpa dengan Adam iaitu anak kepada seorang pendekar yang mempunyai kekuatan luar biasa.

Jesteru, mereka telah bergabung bagi berhadapan dengan ketua gengster paling berkuasa di situ. Berjayakah mereka menewaskan kumpulan gengster tersebut dan dapatkah Fadil mendapat kebebasan?

0 Response to "Abang Long Fadil 2 Full Movie Online"

Post a Comment