Angin Cinta Full Movie Online

Angin Cinta Full Movie Online Astro First Eksklusif 2015. Tonton dan muat turun filem Angin Cinta adaptasi dari novel karya Aliesha Kirana terbitan Karya Seni. Dibintangi oleh Zizan Razak dan Ummi Nazeera.

Angin Cinta Full Movie Online Download
Angin Cinta


Angin Cinta Full Movie 2015 Watch Online

Sinopsis Novel Angin Cinta-KK atau nama sebenarnya Khairi Kamarudin Osman ada semua yang orang lain impikan dalam dunia ini. Wang ringgit, harta, Pangkat, serta segala kemewahan yang terdapat di dunia namun hanya satu sahaja kekurangan bagi diri KK iaitu cinta.

Orang kata, kerana cinta manusia sanggup buat apa saja. Lautan api sanggup direnangi, gunung berapi sanggup didaki, bintang di angkasa sanggup dikait buat permaidani. Hmmm, manusia kalau bercakap memang semuanya inginkan yang sempurna sahaja, tapi realitinya? Khairi Kamarudin Osman tidak bodoh untuk buat semua itu, beliau sedar akan kemampuan dirinya. Namun, demi seorang Irika, beliau sanggup melakukan apa saja yang mampu.

Kemunculan Irika dalam hidupnya, seolah memberi satu nafas baru dalam hidup Khairi Kamarudin Osman atau nama mesranya KK yang telah sekian lama sepi tanpa sebuah cinta selama ini. Dimasa cinta itu beliau perolehi dan hampir saja ke ikatan perkahwinan, terdapat satu permintaan yang buah hatinya itu pinta, membuatkan KK rasa serba salah. Buah hatinya itu pula tidak pernah mengimpikan apa-apa sepanjang hidupnya, kecuali satu perkara iaitu untuk bertemu kembali dengan ayahnya setelah sekian lama terpisah.

0 Response to "Angin Cinta Full Movie Online"

Post a Comment