Chowrasta Full Movie Online

Chowrasta Full Movie Online 2015. Tonton dan download filem Chowrasta yang diarahkan oleh Prof A. Razak Hj Mohaideen dan dibintangi  barisan pelakon ternama tanah air seperti Rosyam Nor, Fauzi Nawawi, Nora Danish, Risteena Munim, Chem Amar dan ramai lagi.

Chowrasta Full Movie Film Razak Mohaideen
Chowrasta Full Movie


Tonton Chowrasta Full Movie Online

Filem Chowrasta adalah mengenai Hamid iaitu seorang budak yang memikul sebahagian daripada tanggungjawab yang ditinggalkan ayahnya bagi membantu keluarga. Membesar tanpa kasih sayang seorang ayah, Hamid telah membuat keputusan untuk menolong ibunya menjual kuih dalam meneruskan hidup.

Bapa saudara Hamid, Uncle Don, yang dapat merasa kesengsaraan mereka sekeluarga telah menurunkan ilmu pertahankan diri bagi mengelaknya daripada dibuli dan dicemuh akibat kemiskinan yang dihadapi.

Setelah tamat alam persekolahan, bapa saudaranya tersebut telah menasihati Hamid agar meneruskan pengajian di Universiti Teknologi Mara ( Uitm ). Di sana, beliau telah menjalinkan hubungan dengan seorang wanita yang bernama Hanizah. Akan tetapi, pembelajarannya di ITM terpaksa ditangguhkan demi menuntut bela terhadap kematian Uncle Don.

>> Chowrasta Full Movie Tonton Online

0 Response to "Chowrasta Full Movie Online"

Post a Comment