Dramanovel Isteri Vs Tunang Full Episode

Dramanovel Isteri Vs Tunang Full Episode Online Astro Ria. Tonton dan muat turun drama adaptasi novel karya Aesya Azahar, Isteri Vs Tunang, terbitan Cubefilem. Arahan Michael Ang. dan dibintangi oleh  Hisyam Hamid & Scha Al-Yahya.

Drama Isteri Vs Tunang Tonton Online
Isteri Vs Tunang


Drama Isteri VS Tunang Episod Penuh Online

Tragedi yang berlaku berrsama seorang lelaki yang bernama Zaim iaitu seorang ego dan langkuh di mata Alana telah membangkitkan kemarahan gadis itu dan tanpa berfikir panjang  Alana telah mencabar lelaki tersebut untuk berkahwin dengannya. Dan cabaran itu telah disambut baik oleh Zaim.

Ketika fikiran Alana kembali tenang, beliau telah tersedar bahawa tindakan mencabar Zaim adalah suatu tindakan yang bodoh dan memohon kepada Zaim untuk membatalkan pinangan terhadapnya. Namun, ibu bapanya telah menerima pingangan dari pihak Zaim. Ini membuatkan Alana berasa sangat terkejut.

Apabila fikirannya mula tenang, Alana tersedar yang dia telah mengambil tindakan yang bodoh dan meminta Zaim membatalkan rancangan peminangan. Walau bagaimanapun, dia terkejut apabila kedua ibu bapanya telah menerima pinangan Zaim.

Irfan Fakrul seorang pemuda yang dirasakan Alana muncul tepat pada masanya. Alana telah meminta bantuan  Irfan Fakrul untuk menyamar sebagai buah hatinya dan berjumpa dengan orang ibu bapanya untuk membatalkan pertunangannya dengan Zaim.

Namun, ibu bapa  Alana tidak bersetuju dengan pembatalan petunanganya dengan Zaim demi menjaga nama baik dua keluarga. Jesteru Alana terpaksa akur dengan keputusan keluarganya.

Setelah berjaya menyahut cabaran Alana, Zaim kembali menjalinkan hubungan dengan bekas tunangnya iaitu Amira Irdina.

Bagaimanakah kesudahan ikatan perkahwinan Alana dan Zaim? Bertahankah bahtera yang didirikan atas dasar ego dan tanpa perasaan cinta berkekalan?

=> Tonton Online Drama Isteri Vs Tunang Full Episode

0 Response to "Dramanovel Isteri Vs Tunang Full Episode"

Post a Comment