Jawatan Kosong Pasukan Simpanan Sukarelawan Polis

Jawatan Kosong Pasukan Simpanan Sukarelawan Polis Diraja Malaysia ( PDRM ). Polis Diraja Malaysia mempelawa semua warganegara yang berminat dan memenuhi syarat untuk menyertai Pasukan Simpanan Sukarelawan Polis.


Logo PDRM
 Polis Diraja Malaysia

Tawaran Menjadi Sukarelawan PDRM 

Sukarelawan polis adalah salah satu kaedah yang baik bagaimana orang awam dapat bersama-sama turut serta dalam melaksanakan penguatkuasaan undang-undang, memastikan keamanan, keselamatan harta serta nyawa kawasan setempat. Ia bukan sahaja dapat memberi ruang dalam mengeratkan hubungan di antara polis dan masyarakat malahan masyarakat juga dapat turut menjiwai kehidupan sebagai seorang anggota polis.

Cara Mohon Pasukan Simpanan Sukarelawan

Kepada warganegara yang berminat untuk menjadi sebahagian daripada anggota Pasukan Simpanan Sukarelawan Polis. Sila klik pada pautan atau link yang telah disediakan dibawah untuk syarat kelayakan dan cara membuat permohonan. Sila ikuti tutorial yang disediakan, bagi memudahkan anda ke paparan seterusnya.

Tutorial: Sila klik pada pautan atau link yang dibawah, tunggu 5 saat dan klip pada skip ads. Anda akan dibawa ke paparan seterusnya. Harap maklum.

0 Response to "Jawatan Kosong Pasukan Simpanan Sukarelawan Polis"

Post a Comment