Perkhidmatan Pengisian Angin Kenderaan Akan Dikenakan Caj

Perkhidmatan Pengisian Angin Kenderaan Akan Dikenakan Caj. Kuala Lumpur 14 JAN, Persatuan Pengusaha- pengusaha Stesen Minyak ( PPSM ) seluruh negara sudah mencapai persetujuan dengan kerajaan pusat bagi mengenakan caj kepada semua pengguna yang mahu menggunakan perkhidmatan pengisian semula angin tayar kenderaan di semua stesen-stesen minyak yang terdapat di dalam negara.


Isi Angin Kereta Dan Motor Kena Caj
Perkhidmatan Pengisian Angin Kenderaan Kena Caj
Isi Angin Di Stesen Minyak Kena Caj Tambahan

Tindakan mengenakan caj bagi mengisi angin kenderaan diambil berikutan beberapa faktor berbangkit dan salah satunya  dikhabarkan akibat takrif elektrik yang semakin tinggi saban tahun.

Para pengusaha stesen minyak dilaporkan, tidak ingin lagi untuk menanggung beban kos yang tinggi kesan kenaikkan takrif elektrik yang diumumkan oleh pihak kerajaan.

Bermula 2 Mei ini, kesemua pemilik kenderaan yang mahu mengisi angin tayar kenderaan hendaklah membayar caj sebanyak RM 2 di kaunter terlebih dahulu sebelum menggunakan perkhidmatan pengepam angin yang terdapat di mana-mana stesen minyak.Dan, semua ini hanya terjadi dalam mimpi saya sahaja.

3 Responses to "Perkhidmatan Pengisian Angin Kenderaan Akan Dikenakan Caj"

  1. ingatkan hanya kerajaan takde otak...ini pulak orang bodoh yang lagi takde otak...
    kalo macam tu jadinye...untung lagi stesen yang bagi percuma isi angin. pasti dapat 100% pemamdu sokong stesen tu....
    Dan jika pandai-pandai sikit...kite bukak kaunter isi angin kat tepi jalan dan caj $1 jer...lepastu jadilah jutawan...hahaha

    ReplyDelete
  2. aku guna pam tangan jer pasnih..jilaker menteri pasola

    ReplyDelete
  3. Kalau kreatif guna kan compressor aircond lama atau compressor peti ais..lgi mudah...jgn lupa bubuh meter kalau tak nnt tyar meletop

    ReplyDelete