Drama Biar Aku Jadi Penunggu Episode Full Online

Drama Biar Aku Jadi Penunggu Episode Full Online. Tonton dan download drama adaptasi novel Biar Aku Jadi Penunggu karya Arsha di Slot Akasia TV3. Lakonan Ashraf Muslim dan Janna Nick.

Drama Biar Aku Jadi Penunggu Online Download
Drama Biar Aku Jadi Penunggu

Biar Aku Jadi Penunggu TV3 Episod Full Online

Sinopsis Biar Aku Jadi Penunggu, Afeef Adwan dan Iffat Hamani berkawan baik sejak di bangku sekolah. Tetapi, persahabatan yang terjalin disalah guna oleh Afeef apabila menggunakan Iffat sebagai batu loncatan bagi mencapai impian yang sudah lama dirancang olehnya.

Iffat yang dalam diam menaruh cinta terhadap Afeef, menerima lamaran Afeef dengan harapan mereka punya peluang menjalani hidup bahagia atas janji yang ditabur oleh Afeef sebaik sahaja lelaki tersebut pulang semula ke Malaysia. Namun, 2 tahun yang dijanjikan akhirnya berlarutan sehingga menjadi 3 tahun. Lelaki tersebut mendiamkan diri tanpa sebarang berita. Namun, Iffat masih berpegang pada janji serta sanggup menunggu Afeef walaupun hatinya sudah terluka.

Selepas 3 tahun tanpa sebarang berita, Afeef muncul semula bersama si comel. Kebenaran terbongkar apabila si comel itu adalah anak Afeef dan Damia, isterinya. Mereka telah melangsungkan perkahwinan atas dasar cinta. Akan tetapi, ikatan tersebut tidak berpanjangan apabila Damia curang disebabkan tidak sanggup untuk memikul tanggungjawab yang ada.

Afeef kembali dengan harapan baru serta mahu menunaikan segala janjinya dahulu terhadap Iffat.

0 Response to "Drama Biar Aku Jadi Penunggu Episode Full Online"

Post a Comment