Rawatan Alternatif Berkesan Angin Ahmar dan Jantung Sumbat

Alamat dan Nombor Telefon Rawatan Alternatif Berkesan Strok ( Angin Ahmar ) dan Jantung Sumbat Pulih Tanpa Perlu Menjalani Pembedahan di Melaka.

Pak Cik Baba Chong Melaka
Baba Chong Cheng Melaka


Tabib Baba Chong

Rawatan Alternatif Stroke dan Jantung Sumbat yang terkenal di Cheng, Melaka. Seorang Tabib yang bernama Baba Chong mampu merawat jantung tersumbat dan stroke (angin ahmar). Dikhabarkan telah banyak orang berjaya pulih  tanpa perlu menjalani pembedahan walaupun pada asalnya doktor telah membuat keputusan agar pesakit menjalani pembedahan bagi pemasangan belon.

Alamat Tabib Baba Chong :

Uncle Baba Chong
No 100, 
Jalan Padang 
Taman Tanjung Minyak Utama Melaka
(dekat Cheng)

Nombor Telefon Uncle Baba Chong

Untuk mendapatkan maklumat lanjut bagi mendapat rawatan di Uncle Baba Chong , sila hubungi nombor yang tertera. No tel: 0166562092

Testimoni  Rawatan Angin Ahmar dan Jantung Sumbat : Perlu Pembedahan

Salah seorang pesakit Baba Chong Melaka menyatakan bahawa beliau mengalami jantung sumbat 2 saluran dan setelah 8 kali rawatan, doktor sahkan tidak perlu lagi menjalani pembedahan selepas mendapat rawatan alternatif daripada Baba Chong. Kos rawatan hanya kira-kira RM20. Harga yang berpatutan jika dibanding dengan kos rawatan pembedahan di hospital dan lain-lain kos.

>Mohon bantu kami menyebarkan maklumat ini kepada yang lain yang memerlukan dengan klik pada simbol g+1 dibawah atau kongsikan ke laman-laman sosial anda. Kerjasama anda dalam membantu adalah sangat dihargai. Sekian, Terima Kasih.

Panduan Dan Amalan Harian Bagi Mencegah Stroke Atau Angin Ahmar

Bagi tujuan pencegahan dan mengelak daripada penyakit stroke berulang, rujuk atau klik link yang di sediakan dibawah. Semoga dapat membantu sedikit sebanyak.

>>  Panduan Dan Amalan Cegah dan Elak Stroke Atau Angin Ahmar Berulang

11 Responses to "Rawatan Alternatif Berkesan Angin Ahmar dan Jantung Sumbat"

  1. dapat tahu dari en hamid yg telah menerima rawatan dari baba chong... katanya skrg dah ok tak perlu lagi kawal makan segala.. aamiin

    ReplyDelete
  2. Assalam .. baba chong ini masih mwmbuat rawatan lagi ke

    ReplyDelete
  3. Baba chong masih buat rawatan lagi ke sekarang yq

    ReplyDelete
  4. baba chong masih lagi buat rawatan. saya baru sahaja pergi berubat dgn abba chong 1.6.16 yg lps. bagi wanita muslim yg menjaga aurat, tak perlu bimbang kerana anak perempuan baba chong pon handal seperti bapanya. ade sbuah bilik khas yg tersorok khas utk org perempuan.

    saya ade masalah jantung brdegup lmbat, susah nak bernafas dan sakit kaki dr pinggang ke lutut smpi ke kaki. jesmine urut hanye didada. sakit sangat. tapi lepas urut kaki saya dah tak sakit lagi. dan saya dah boleh bernafas dgn baik. rupe2nye sakit kaki tu ade kena mngena dgn saluran yg trsumbat. saya ada 3 saluran yg tersumbat. minggu ni saya akan pergi lagi. saya rasa serasi dengan rawatan ni. lebih baik daripada makan ubat seumur hidup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam cik azian,boleh saya tahu jadual waktu rawatan di sini?

      Delete
    2. Boleh sya tau mcmana dgn perkembangan degup jantung lambat yg cik azian alami tu. Dah pulih ke?

      Delete
  5. Kena bt appointment ke nak jmp baba chong

    ReplyDelete
  6. Time urusan dengan baba Chong perlu bt appointment ke.bagaimana cara nya

    ReplyDelete
  7. Setahu saya, kena ambil nombor giliran di premis Baba Chong

    ReplyDelete
  8. Selain daripada mslh jantung...Penyakit apa lagi boleh dirawat dengan Baba Chong ni???

    ReplyDelete
  9. Saya dah cuba banyak kali Call nom uncle chong...tak dapat laa...
    Nak pergi dalam masa terdekat ni....
    Ada nom tel lain tak ?

    ReplyDelete